2013. március 14., csütörtök

*Prológus

Hírnév. Pénz. Csillogás. 
Elena McFloyd élete ebből áll. Mindig is ebből állt. Jómódú amerikai családból származik, apja híres rendező, anyja világszinten elismert színésznő. Bár régen sokat csúfolták, sok gátlása volt a diszlexiája miatt és pattanásai miatt, mára a rút kiskacsából szépséges hattyúvá változott. Most, világsztárként elmondhatja: a diszlexia gyógyítható, a pattanások diétával kezelhetőek.
Elena férfifaló amazon hírében áll. Nagyon okosan válogat és vadászik a férfiakra. Végigkóstolta a teljes szupersztár listát, név szerint többek között Harry Styles, Joe Jonas, Taylor Lautner vagy James Knight.
Saját kozmetikai céget alapított Elena Dream's néven, melynek termékeit Amerika összes drogériájában árulják. Magángéppel repül, csak a nővére márkáiban tündököl és csak hírből ismeri a tömegközlekedést.
17 éves és már mindene megvan, amire egy 17 éves tinilánynak szüksége van.
McFloyd energiája kiapadhatatlan. Mogyoróbarna szemeiből csak úgy szikrázik a tűz és a csillapíthatatlan energia, melynél csak az elszántsága nagyobb.
Mint mondta: mindig megszerzi, amit akar.
Mindene megvan, mégsem boldog. Egy dolog hiányzik az életéből: az igaz szerelem. Bár voltak hosszabb kapcsolatai, sosem érezte azt az igazi szerelmet, amit a csöpögős, hollywoodi romantikus filmekben lát.
Bár mindegyik kapcsolatában boldog volt és mindegyik szakítása után egy hétig bömbölt a szobájában fagyis dobozzal a kezében, a DVD lejátszóban a 'P.S I love you' című megunhatatlan filmmel.
17 évesen kivívta magának azt a figyelmet, amit más aggkorában sem.
Híres volt, gazdag és csillogott. De nem volt boldog.
Míg nem találkozik egy fiatal, feltörekvő filmcsillaggal, kinek szemei életvidáman csillognak, kinek szemei azonnal rabul ejtik Elena szívét. Kinek neve nem más, mint Josh Hutcherson...

5 megjegyzés:

  1. Szia! :))
    Már most nagyon tetszik a történet és alig várom már az első fejezetet.:) Kérlek hozd minél hamarabb! :)) Amikor olvastam a másik blogodon, hogy kezdesz egy új törit ráadásul Josh-al nagyon megörültem.:) Mert nem sok blog van róla sajnos.:) Szóval már most nagyon kíváncsian várom, hogy mi fog majd még kisülni ebből a történetből.:) Várom az első részt!:)
    Puszi: Jenny.<3
    Ui: Válaszoltam az E-mail-ben.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia.:))
      nagyon örülök, hogy tetszik!:o
      sietek, ígérem!:)
      igen, ezért kezdtem bele egybe...remélem mindenki tetszését el fogja nyerni.:))
      köszönöm a hozzászólást!*-*
      Puszi: Odii<3
      u.i.: köszönöm válaszod!:)

      Törlés
  2. hát sziiiaaaa!:333
    Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon jóóó!<3
    én ezt már füzetben is olvastam, szóval 2-szer olvastam már, de ha 50-szer olvasnám el akkor sem unnám meg, és akkor is imádnám!!!^^
    igaz, hogy én már tudom, hogy-hogy fog folytatódni a történet, de azért nagyon kíváncsian várom, bár kinézem belőled, hogy nem is azt írod le.:DDD
    I LOVE JOSH!!!*-*
    J :Jóképű
    O :Okos
    S :segítőkész
    H :helyes xdd
    remélem érted, hogy miért írtam le.:P (ha nem akkor kinyírlak.:DDD )
    na sietni nekem.:D
    imdlk.puszillak.:***
    xx.Tina:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hali.:)
      nagyon-nagyon köszönöm!:3
      hihi.:D
      lehet, hogy nem azt írom le.;)
      of course!:D
      értem, értem.:D
      én is.<3
      xx, Odii

      Törlés
  3. Rrrrr, Odett! :D ♥♥
    Én már nagyon várom! *O* Becsillagozom, várjá' *lö csillag, kedvencek sávja XD* Na, okay, vagyok. Hhhh. :D
    Nagyon igyekezzééé, izgulok! *w* Gyajaaaj! :)) ♥♥
    Cejetlek Odiiii! :D Meg Joshy-t is. :'D
    xx. S

    VálaszTörlés